Valentijnsconcert met Tony Neef & Fardau van der Woude!!

Voor de 29e editie van het Valentijnsconcert op zaterdag 13 februari 2016 heeft de Bazuin Oenkerk maar liefst twee bijzondere artiesten weten vast te leggen.  Zanger Tony Neef (bekend van o.a. Miss Saigon, Sonneveld de Musical en vanaf begin 2016 Beauty and the Beast) en zangeres Fardau van der Woude zullen tijdens deze avond hun bijzondere bijdrage leveren! Het concert vindt plaats in Schouwburg de Lawei Drachten en begint om 20:00 uur.

Kaarten reserveren
Brassband De Bazuin Oenkerk kijkt er naar uit om het Valentijnsconcert op 13 februari 2016 samen met u mee te maken. Wilt u zeker zijn van een plaats? Reserveer dan nog snel uw kaarten via De Lawei of bel 0512-335050

Valentijnsconcert: een compleet avondje uit!

De echte brassbandliefhebber wordt tijdens dit concert getrakteerd op een veelzijdige en muzikale avond op hoog niveau. Deze veelzijdigheid maakt het ook aantrekkelijk voor de bezoeker die minder affiniteit heeft met de brassbandmuziek. De Bazuin Oenkerk zoekt, als het gaat om haar gasten, ieder jaar naar unieke combinaties. ?

Tony Neef: een veelzijdig artiest!
Met zanger Tony Neef begeven wij ons dit jaar op het gebied van de musicals. Dat Tony een veelzijdig artiest is, heeft hij al lang bewezen. Verstillend, uitbundig en altijd op een leuke manier in contact met zijn publiek. Dat is Tony Neef ten voeten uit. Tijdens het Valentijnsconcert zingt hij onder andere een aantal nummers van Wim Sonneveld.

Fardau van der Woude: een puur talent uit eigen provincie!
De tweede artiest die haar opwachting gaat maken tijdens het Valentijnsconcert is sopraan Fardau van der Woude. Het optreden van Fardau dit jaar is bijzonder, want zij speelt de hoofdrol in het imposante werk ‘The Lost Labyrint’. Kevin Houben schreef dit werk oorspronkelijk voor fanfare orkest met harp en piano, maar heeft op speciaal verzoek van De Bazuin Oenkerk dit werk gearrangeerd voor brassband. U bent op deze avond daarmee getuige van een wereldpremière!