Valentijnsconcert met Iris Kroes

Valentijnsconcert De Bazuin Oenkerk met medewerking van Iris Kroes

Voor de 31e editie van het Valentijnsconcert op zaterdag 10 februari 2018 heeft de Bazuin Oenkerk de samenwerking opgezocht met een vertrouwd gezicht: zangeres Iris Kroes (Drachten) zal tijdens dit concert haar bijzondere bijdrage leveren. Het concert vindt dit jaar voor de 10e keer op rij plaats in Schouwburg De Lawei en begint om 20:00 uur.

Valentijnsconcert: een compleet avondje uit!

Tijdens het Valentijnsconcert wordt u getrakteerd op een veelzijdige en muzikale avond op hoog niveau, waarbij dit jaar nog meer de nadruk komt te liggen op een totaal theaterbeleving vanaf het eerste begin tot de allerlaatste slotnoot.  Deze veelzijdigheid maakt het aantrekkelijk voor zowel de echte brassliefhebber als voor de bezoeker die minder bekend is met brassbandmuziek. De Bazuin Oenkerk zoekt, als het gaat om haar gasten, ieder jaar naar unieke combinaties. Tijdens het Valentijnsconcert deelt de Bazuin Oenkerk met veel plezier het podium met deze artiesten. Een professioneel combo maakt het muzikale feest compleet.

Iris Kroes: veelzijdig talent dichtbij huis!

De samenwerking met Iris Kroes bestaat inmiddels al tien jaar. Voordat zij doorbrak na het winnen van de finale van The Voice of Holland, trad Iris met Pieter Veenstra – met wie zij indertijd een duo vormde – op na afloop van het Valentijnsconcert. De chemie was er vanaf het allereerste begin en sindsdien is de samenwerking tussen De Bazuin Oenkerk en Iris Kroes blijven bestaan.

Surrounded by Water

Dit jaar is er een bijzondere samenwerking opgestart. In het kader van Culturele Hoofdstad 2018 heeft Iris het lied ‘Surrounded by Water’  geschreven, met daarin een link naar zowel waterrijk Friesland als naar de volgende culturele hoofdstad Valletta (Malta). Een eiland dat ook omringd is door water. De blazerspartijen worden gespeeld door De Bazuin Oenkerk. Een spectaculair nummer dat de komende tijd vaak op de radio te beluisteren zal zijn! Dit lied zal vanzelfsprekend een uitgebreide rol krijgen tijdens het Valentijnsconcert!

Tijdens het Valentijnsoncert zal Iris zowel met de brassband als solo met begeleiding op harp te beluisteren zijn.

Kaarten reserveren
Brassband De Bazuin Oenkerk kijkt er naar uit om het Valentijnsconcert op 10 februari 2018 samen met u mee te maken. Wilt u zeker zijn van een plaats?

Reserveer dan alvast uw kaarten via De Lawei

Voor meer informatie: www.debazuinoenkerk.nl