VACATURE: schuif jij aan op 1ste trombone?!

In het B-orkest van brassband De Bazuin Oenkerk, hebben we een vacature voor 1e trombone. We zoeken:

•   een enthousiaste, sociale, maar ook ambitieuze trombonist(e) die als lid van onze vereniging de eerste stoel van onze trombonesectie wil bezetten.

Het B-orkest van de bekende brassband De Bazuin Oenkerk komt uit in de tweede divisie. Friesland telt slechts enkele orkesten in deze brassbandklasse. Dus heb je ambitie om als amateur op een aantrekkelijk niveau te spelen, grijp dan je kans.

Onder leiding van onze bevlogen dirigent Sietse Hamersma hebben we een gevuld jaarprogramma met diverse optredens. We doen –niet onverdienstelijk- mee aan wedstrijden, waaronder uiteraard de Nederlandse Brassband Kampioenschappen (NKB). Verder hebben we meerdere concerten, thuis in Oenkerk, elders in Friesland maar ook daarbuiten.

De Bazuin Oenkerk is een bloeiende vereniging met drie orkesten. Natuurlijk het A-orkest, het vlaggenschip van de vereniging dat in de landelijke top meedraait in de Kampioensdivisie. Het C-orkest, de ideale kweekvijver voor jonge muzikanten.

Het B-orkest geeft de ruimte aan jonge talenten om door te groeien naar het A-orkest, maar is ook een stabiele, gedreven club die altijd probeert het maximale te presteren.

Denk jij dat je bij onze vereniging past en dat je het in je mars hebt om deze hoekpositie in het orkest te vervullen, reageer dan snel en stuur een mail naar info@debazuinoenkerk.nl .

Als je interesse hebt, kun je natuurlijk ook eens langskomen op maandagavond om te kijken of het wat voor je is. Onze repetitiezaal is in Pro Rege in Oenkerk. Laat dan wel even weten dat je komt.

Hertlike groetnis en wa wit oant sjen!

Het bestuur:

Janna van der Land, Elizabeth Vogelzang, Janneke Dreijer