Tusken Waad & Wâld

Voor het jaarlijkse concert van Brassband UDI uit Oosternijkerk is de band een unieke samenwerking aangegaan met Brassband De Bazuin uit Oenkerk. Brassband UDI speelt onder leiding van dirigent Johan Postma in de vierde divisie, terwijl De Bazuin Oenkerk, onder leiding van Klaas van der Woude, uitkomt in de kampioensdivisie.

Het belooft een afwisselende avond te worden, waarbij de nadruk ligt op de samenwerking tussen beide bands. Zo zullen er niet alleen solisten worden uitgewisseld, ook de presentatoren worden door beide bands zelf verzorgd en er wordt gezamenlijk swingend afgesloten.

Het concert vindt plaats op zaterdag 8 juli aanstaande in ‘De Bining’ te Oosternijkerk en is gratis toegankelijk. Het concert begint om 20.00 uur.