Top Brass Noord 2016

Op 26 maart is het weer zo ver, het jaarlijkse Top Brass Noord. Het belooft weer een bijzondere avond te worden. Tijdens Top Brass Noord komen de vier beste noordelijke brassbands bij elkaar om u een spectaculaire avond vol muziek te verzorgen. De aanwezige brassbands zijn Soli Brass uit Leeuwarden, De Waldsang uit Buitenpost, De Bazuin Oenkerk en de Nederlandse Kampioen van 2015, Provinciale Brassband Groningen. Er wordt zonder enige vorm van competitie door elke brassband een mooi en afwisselend concertprogramma ten gehore gebracht. Ook voor mensen die niet bekend zijn met het fenomeen brassband zal deze avond zeer toegankelijk zijn.

De organisatie van Top Brass Noord 2016 is in handen van De Bazuin Oenkerk. Het evenement zal plaatsvinden in het MFC “Het Spectrum” te Burdaard.

Top Brass Noord
26 maart 2016