SELLEkonsert: GOUD van OUD met coverband BeautyKees

GOUD van OUD muzikale reis terug in de tijd

Memoryconcert met brassband De Bazuin Oenkerk B en gastoptreden en afterparty van coverband BeautyKees

Goud van Oud, met onweerstaanbare muziek nemen wij u zaterdag 9 maart mee terug in de tijd. Het SELLEkonsert van brassband De Bazuin Oenkerk B wordt een memoryconcert.

In het jaar dat de bekende muziekvereniging uit de Trynwâlden haar honderdste verjaardag viert maken we van ons jaarlijkse concert een feest vol herkenning.

We doen een greep uit een eeuw blaasmuziek. Van oude bekende koperkrakers tot klassiekers en eigentijdse populaire muziek in een brassjasje. Veelzijdigheid zoals u van ons gewend bent.

Het wordt een meeslepende muzikale reis waarin de tijden opnieuw worden beleefd.Dat zal zeker lukken aan de hand van onze gastmuzikanten van BeautyKees De succesvolle coverband maakt ook een trip down memory lane door de popmuziek. Ze pakken uit met bekende nummers van een keur aan artiesten uit de afgelopen decennia.

Na een concert waarin de brassband en coverband het beste van alle tijden spelen zijn we er nog niet. De avond krijgt een feestelijk vervolg op de afterparty in Pro Rege, waar BeautyKees de boel nog even op stelten zet.

Bestel elders op de site gelijk kaarten!  Entree:  €12,50 (incl. consumptie), t/m 12 jaar €5,- (inclusief consumptie).