Paddenstoelenconcert: De Bazuin Oenkerk C & De Piccolo's!

Op zondag 26 oktober treedt het jeugdorkest op samen met het jeugdorkest van fanfare De Bazuin Augustinusga. De Bazuin C - o.l.v. Bart van der Wielen - en De Piccolo's - o.l.v. Jaap Wils - zullen van zich laten horen tijdens het Paddenstoelenconcert in de Augustinikerk van Augustiusga.

De band tussen deze twee orkesten is vorig jaar ontstaan door het dubbelconcert van de beide 'grote' orkesten in het concert Eens Als De Bazuinen Klinken. Dit Paddenstoelenconcert met de jeugd is daar een veelbelovend vervolg op.

PADDENSTOELENCONCERT
Tijdens het concert zullen beide orkesten hun eigen muziek ten gehore brengen, de dirigenten van beide verenigingen worden bij enkele stukken gewisseld, meerdere solo's zullen de revue passeren en tot slot zullen beide orkesten gezamenlijk gaan spelen. Daarnaast is er voor de toeschouwer gratis koffie/thee en iets lekker te verkrijgen in de kerk. Voor de jeugdige muzikanten is er na afloop van het concert een pannenkoeken-festijn!

Zondag 26 oktober
Aanvang 16.00u
Toegang gratis (collecte bij uitgang)
Augustinikerk in Augutinusga