Leona Philippo op 30e Valentijnsconcert!

Voor de 30e editie van het Valentijnsconcert op zaterdag 11 februari 2017 heeft de Bazuin Oenkerk net als voorgaande jaren een bijzondere artiest weten vast te leggen. Zangeres Leona Philippo(bekend geworden als winnares van The Voice of Holland en Maestro) levert tijdens dit concert haar bijzondere bijdrage.  Het concert vindt plaats in Schouwburg de Lawei Drachten en begint om 20:00 uur.

Valentijnsconcert: een compleet avondje uit!

Tijdens het Valentijnsconcert wordt u getrakteerd op een veelzijdige en muzikale avond op hoog niveau. Deze veelzijdigheid maakt het aantrekkelijk voor zowel de echte brassliefhebber als voor de bezoeker die minder bekend is met brassbandmuziek. De Bazuin Oenkerk zoekt, als het gaat om haar gasten, ieder jaar naar unieke combinaties. Tijdens het Valentijnsconcert deelt de Bazuin Oenkerk met veel plezier het podium met deze artiesten. Een professioneel combo maakt het muzikale feest compleet.

Leona Philippo: bruisend, energiek en een geweldig stemgeluid!

Leona Philippo is een veelzijdig artiest. In het verleden speelde ze in vele theatershows en musicals, waaronder een hoofdrol in Aida. Daarnaast zong ze jarenlang als backing vocalist bij Trijntje Oosterhuis, Total Touch en Kane. Bij het grote publiek werd ze bekend als derde winnares van de talentshow ‘The Voice of Holland’ en als winnares van de dirigeerwedstijd ‘Maestro’. Wij zijn ervan overtuigd dat De Bazuin Oenkerk en Leona Philippo een uitstekende combinatie zullen zijn.

Kaarten reserveren
Brassband De Bazuin Oenkerk kijkt er naar uit om het Valentijnsconcert op 11 februari 2017 samen met u mee te maken. Wilt u zeker zijn van een plaats?
Reserveer dan alvast uw kaarten via De Lawei

Voor meer informatie