Kaartverkoop Valentijnsconcert gaat erg voorspoedig!

De kaartverkoop voor het Valentijnsconcert van De Bazuin Oenkerk gaat momenteel erg goed. "We zijn erg blij dat we ook dit jaar weer kunnen rekenen op veel publiek", aldus bandmanager en slagwerker Broer van der Wal. Ondanks de uitbreiding van het stoelenplan in de vernieuwde Lawei is de kans groot dat ook dit jaar de zaal weer uitverkocht zal geraken.

Sinds jaar en dag staat het 'liefdesconcert' bekend als een heerlijk avondje uit voor jong en oud. We zijn dit jaar ook trots dat we een topartierst als Ellen ten Damme hebben weten te contracteren. Zij is een artieste pur sang.

Naast de nummers met Ellen speelt De Bazuin Oenkerk ook filmmuziek uit de Da Vinci Code en Maleficent Suite. Daarnaast wordt u getrakteerd op een bijzondere nieuwe bewerking van het nummer Cry Me A River gemaakt door dirigent Klaas van der Woude. Tijdens het concert staat Nederlands Kampioen De Bazuin Oenkerk ook op fraaie wijze stil bij het jaar 2014.

Kortom een avond om niet te missen.
Als u deze muzikale show ook mee wilt maken, kunt u hier kaarten bestellen.