De Bazuin Oenkerk te gast bij Full Size Conducting

Van woensdag 29 januari tot en met zaterdag 1 februari 2014 presenteert het Prins Claus Conservatorium, onderdeel van de Hanzehogeschool Groningen, het jaarlijks terugkerende project Full-Size Conducting.

Het is de veertiende keer dat dit grootschalige project op het gebied van HaFaBra-directie wordt georganiseerd. Studenten van de vakopleiding HaFaBra-Directie en de Associate degree HaFaBra-Directie van het Prins Claus Conservatorium werken met gerenommeerde orkesten, (gast)docenten en solisten tijdens dit vierdaagse programma.

Met medewerking van:
Koninklijke Militaire Kapel ‘Johan Willem Friso’
Frysk Jeugd Fanfare Orkest
Brassband De Bazuin Oenkerk
Noord Nederlands Harmonie Orkest

(Gast)docenten:
Norbert Nozy, Kevin Houben, Louis Buskens, Evert Bisschop Boele, Tijmen Botma en Klaas van der Woude.

Woensdag 29 januari
15.00 - 17.30:   Workshop Louis Buskens m.m.v. Koor Docent Muziek
19.30 - 22.00:   Masterclass Associate Degree door Tijmen Botma
                            m.m.v. Frysk Jeugd Fanfare Orkest