Ellen ten Damme te gast tijdens Valentijnsconcert 2015!

Voor de 28e editie van het Valentijnsconcert op zaterdag 14 februari 2015 heeft De Bazuin Oenkerk weer een bijzondere artiest weten vast te leggen.  Zangeres en multitalent Ellen ten Damme zal dit jaar haar opwachting maken.

Valentijnsconcert: een compleet avondje uit!
De echte brassbandliefhebber wordt tijdens dit concert getrakteerd op een veelzijdige en muzikale avond op hoog niveau. Deze veelzijdigheid maakt het ook aantrekkelijk voor de bezoeker die minder affiniteit heeft met de brassbandmuziek. De Bazuin Oenkerk zoekt, als het gaat om haar gasten, ieder jaar naar unieke combinaties. Met Ellen ten Damme begeven wij ons dit jaar op het gebied van variété, want ze omschrijft zichzelf als een actrice, muzikant, stout meisje, vamp, danseres, componiste en danseres. En dat is ze allemaal tegelijk. Op dit moment is er veel aandacht in de media voor haar nieuwe CD ‘Berlin’, een verzameling van Duitse liedjes uit de twintigste eeuw.

Kaarten reserveren
Brassband De Bazuin Oenkerk kijkt er naar uit om het Valentijnsconcert op 14 februari 2015 samen met u mee te maken. Wilt u zeker zijn van een plaats? Reserveer dan alvast uw kaarten via telefoonnummer (0512) 33 5050 of online op de website van De Lawei.