De Bazuin B knalt 2018 in met Nieuwjaarsconcert in Vries

Op zondag 7 januari verzorgt Brassband De Bazuin B Oenkerk opnieuw een muzikale aftrap van het nieuwe jaar in Vries. ,,Met het vorige nieuwjaarsconcert bewees de brassband de veelzijdigheid van blaasmuziek, een ervaring voor herhaling vatbaar'', zo oordeelde de organisatie van kerkconcerten in het Drentse dorp.

In samenwerking met organist Sebastiaan Schippers biedt De Bazuin B in dit concert een feestelijk programma met veel muziekstijlen: van swingende pop tot ingetogen klassiek, van musical tot Bach.

Laat u verrassen op 7 januari om 15:00 uur en proost in de pauze met ons op 2018!

Organisatie: Stichting Kerkconcerten Vries.
Entreekaarten à € 15,-/€ 8,-, zijn verkrijgbaar in de kerk vóór aanvang van het concert. Nieuwjaarsdrankje in de pauze inbegrepen.

Reserveringen via www.kerkconcertenvries.nl of telefonisch: 0592-868 146