BRASSWINDS! m.m.v. zangeres Gerrie Dantuma

BRASSBAND DE BAZUIN OENKERK EN CMV CRESCENDO DRACHTEN IN CONCERT

Nederlands Brassband kampioen De Bazuin Oenkerk en CMV Crescendo Drachten verzorgen op zaterdagavond 30 mei een gezamenlijk concert in De Oase te Drachten. De aanvang is om 20:00 uur. Speciale gast voor deze avond is Gerrie Dantuma, finaliste in The Voice of Holland!

Gerrie Dantuma

Gerrie stond vorig jaar in de finale van The Voice of Holland. Ze maakte indruk met haar stem en de zuiverheid van zingen. Onlangs werd bekend dat Gerrie deze zomer voor het eerst een eigen nummer zal uitbrengen. Tijdens Brasswinds! zal ze met beide orkesten enkele prachtige nummers voor u ten gehore brengen.

Brassband De Bazuin Oenkerk

Op 1 november 2014 werd De Bazuin Oenkerk in een zinderend Vredenburg Nederlands brassband kampioen. Brassband De Bazuin Oenkerk komt op festivals en concoursen uit in de hoogste afdeling. Als concertband bij uitstek is de band thuis op elk podium. Bijzonder is dat de band onder leiding van dirigent Klaas van der Woude voor elke gelegenheid een programma op maat samenstelt. De ingrediënten komen dikwijls uit het klassieke repertoire, maar de band speelt even gemakkelijk (eigen interpretaties van) werken uit musicals en de popmuziek. Lichtvoetigheid en verrassing kenmerken elke uitvoering.

CMV Crescendo Drachten

CMV Crescendo Drachten is een veelzijdige muziekvereniging waar met plezier muziek gemaakt wordt en komt uit in de tweede divisie. Deze christelijke muziekvereniging (CMV) heeft als doelstelling het bevorderen van de belangstelling voor instrumentale muziek en het beoefenen daarvan. CMV Crescendo bestaat uit drie harmonieorkesten (A, B en C) spelend op verschillende niveaus. Daarnaast is er een leerlingengroep die nog niet in een van de orkesten speelt. De harmonie heeft op dit moment ruim 100 leden.

Kaarten reserveren

De kaarten voor dit concert zijn verkrijgbaar onderstaande voorverkooppunten.
De toegangsprijs is € 10,- (kinderen tot 12 jaar € 5,-).

-       Online reserveren, klik hier.

-       Jacobi Drachten (Houtlaan 7 te Drachten)