Bevrijdingsconcert met IMD en Iris Kroes in Drachten

Op zaterdag 5 mei vieren we de vrijheid samen met het Interkerkelijk Mannenkoor Drachten(IMD) en zangeres Iris Kroes met een prachtig bevrijdingsconcert.
We zullen veel nummers ten gehore brengen die een verband hebben met de Tweede Wereld oorlog, de bevrijding of de muziek die in die tijd erg populair was.

Brassband De Bazuin uit Oenkerk en het Interkerkelijk Mannenkoor Drachten (IMD) hebben de handen ineen geslagen om de vreugde over deze 73e Bevrijdingsdag muzikaal te laten weerklinken tijdens een gezamenlijk feestelijke concert  in de Oase, Ringweg 3 in Drachten.
Het concert wordt helemaal groots door het optreden van de in Drachten wonende top muzikante en winnares van The Voice of Holland: Iris Kroes.

De dirigenten van het Interkerkelijk Mannenkoor, Freddy Veldkamp en van Brassband De Bazuin, Klaas van der Woude, beide absoluut zeer bekende musici staan borg voor kwaliteit bij dit concert.
Voeg daarbij de medewerking van Iris Kroes met harp en zang, Geert Westerhof, tenor solist en begeleiding van koor en solist door Wilco Veldkamp, dit wordt een topavond.

Voor kaarten kun u terecht bij leden van het koor of de brassband. Ook kunt u de kaarten hier bestellen.