C-orkest pakt derde prijs op Schiermonnikoog

De jeugdleden van De Bazuin Oenkerk hebben zaterdag 4 juni met succes meegedaan aan het muziekfestival op Schiermonnikoog. Met maar liefst 85 punten wist het C-orkest de derde prijs te bemachtigen in de 5e divisie!

De feestelijke dag begon voor de jonge muzikanten en de vele supporters al vroeg om de eerste boot te kunnen nemen naar het Waddeneiland. Al om kwart over negen konden de Oenkerkers de ‘Easy Pop Suite’ van Dizzy Stratford laten horen. Een optreden waarin vooral de mooie klank en muzikaliteit werden gewaardeerd door juryleden Rob Goorhuis en Jan de Haan.

De jonge muzikanten stapten met een tevreden gevoel het podium af en konden de zon in. Ze streken neer bij de Berkenplas en genoten van het heerlijke weer, verkoeling in het water, een drankje op het terras en uiteraard een patat!

Na een heerlijke dag op Schier gingen ze huiswaarts met…..een derde prijs op zak!