Blaas mee! Bezorg ons wat financiële rugwind!

In de eerste week van juni vinden de inwoners van de Trynwâlden een brief in de bus of op de mat van De Bazuin Oenkerk. Daarin vragen we om wat financiële rugwind. Hieronder staat de informatie die huis-aan-huis wordt verspreid. Heeft u geen brief ontvangen maar wilt u ons toch steunen, dan kan dat. Onderaan de brief staat hoe u dat kunt doen.

De dik negentig muzikanten van brassband De Bazuin Oenkerk kunnen blazen als de beste. Maar als u ons nog een beetje extra wind in de rug blaast met een financieel steuntje, dan kunnen wij u blijven plezieren met veel muzikaal moois.

De drie orkesten van brassband De Bazuin Oenkerk hebben weer veelvuldig van zich laten horen afgelopen jaar. In de Trynwâlden, maar ook daarbuiten. De Oenkerkers presteren, zoals u van ons gewend bent, op hoog niveau. Want wat was het een feest hè, toen de mannen van de Ierse band Alice Springs de boel op stelten zetten bij het SELLEkonsert. En was u erbij? Bij de geweldige editie van het Valentijnsconcert met Iris Kroes?

Heeft u genoten hoe wethouder van cultuur Ellen Bruins Slot, Antsje Postma van zorgboerderij It Aventoer en dominee Hille Vlasman de muzikale strijd met elkaar aangingen tijdens het Maestro-concert? Of heeft u de jonge talenten van het C-orkest horen spelen bij een kerkdienst? Wil de vereniging het succes vasthouden, dan kunnen we niet zonder de financiële steun van u. Wij vragen u daarom om een donatie.

Spraakmakende concerten

Uw bijdrage gebruiken we om regelmatig concerten te organiseren, bij u om de hoek in de Trynwâlden of daarbuiten. De Bazuin Oenkerk treedt veel op op diverse podia en is daardoor een van de bekendste blaasorkesten van de provincie.

Aanschaf en onderhoud van instrumenten

Met uw donaties kunnen we nieuwe muziekinstrumenten aanschaffen en het eigen koper en slagwerk onderhouden. Met drie orkesten en een groot aantal leerlingen zijn er veel instrumenten nodig waarvan de kwaliteit op peil moet worden gehouden.

Kans voor de JEUGD

Derde en misschien wel belangrijkste doel van uw gift is om de jeugd van de Trynwâlden in muziek te interesseren en muziekonderwijs aan te kunnen bieden. Door schoolprojecten laten we leerlingen kennis maken met de blaasmuziek. Na de aanmelding voor lessen bij de muziekschool kunnen de kinderen al snel meespelen bij ons C-orkest. Kom maar eens luisteren, ze repeteren op maandagavond van half zeven tot half acht in Pro Rege in Oentsjerk.

Onmisbaar!

U hoort het, uw financiële steuntje in de rug is onmisbaar voor De Bazuin Oenkerk! Wij hopen daarom dat u ons opnieuw wilt ondersteunen. Het richtbedrag van een donatie is €7,50, maar meer mag natuurlijk ook. U kunt uw gift overmaken via de bijgesloten acceptgirokaart, of uw donatie storten op rekeningnummer NL49RABO0362708363 ten name van De Bazuin Oenkerk.

Heeft u vragen over onze vereniging, of wilt u zich als muzikant aanmelden? Neem dan contact op met voorzitter Bart van der Wielen | 06-30787629. Oh en wilt u op de hoogte blijven van onze concerten en ander nieuws uit de vereniging, stuur dan een mailtje naar info@debazuinoenkerk.nl en u ontvangt onze nieuwsbrief.

Alvast hartelijk dank dat u meeblaast en zorgt voor wat financiële rugwind!

Muziekvereniging De Bazuin Oenkerk www.debazuinoenkerk.nl