19 mei: inlooprepetitie C-orkest

Heb je altijd al eens meer willen weten over het jeugdorkest van Brassband De Bazuin Oenkerk? Ben je benieuwd wat voor muziek we spelen en hoe een repetitie eruit ziet? Of lijkt het je leuk om zelf bij ons te komen spelen? Dan is dit je kans!

Op maandag 19 mei organiseert het C-orkest van De Bazuin een inlooprepetitie van 18:30 uur tot 19:30 uur in Pro Rege te Oenkerk (Rengersweg 15). Het eerste deel zal het jeugdorkest gewoon repeteren zoals het iedere maandag om deze tijd doet. Daarna zullen beginnende leerlingen die nog niet bij het jeugdorkest zitten ook een stukje meespelen.

De kinderen van De Bazuin willen jullie graag laten zien en horen hoe leuk het is om bij het jeugdorkest te spelen, dus alle belangstellenden zijn van harte welkom om op 19 mei te komen kijken en luisteren. Het is een inlooprepetitie, dus de deuren zullen het hele uur openstaan. Als je maar even kort een kijkje komt nemen is dat geen probleem.

Voor en na de repetitie zal ook voldoende gelegenheid zijn om vragen te stellen over het spelen van een instrument, over het jeugdorkest of over het nemen van muzieklessen.

Graag tot maandag 19 mei!