Ons boeken

Ons boeken?
Voor boekingen kunt u terecht bij bandmanager Broer van der Wal, via 06 42 30 34 16 of management@debazuinoenkerk.nl.

Ons bereiken?
Voor overige vragen of opmerkingen kunt mailen naar het bestuur: info@debazuinoenkerk.nl

Ons uitnodigen?
Wilt u uw evenement of gelegenheid voorzien van een bijzonder tintje? Doe dan een beroep op De Bazuin Oenkerk! Geen aanleiding of locatie zo gek of wij kunnen een bijzonder repertoire verzorgen. Dit kan ook met een kleine of intieme bezetting, zoals ons kamerorkest of onze bigband. Aarzel niet en informeer naar de mogelijkheden.

Met ons samenwerken?
De Bazuin Oenkerk staat midden in de samenleving. Regelmatig leveren we met publieke instellingen of goede doelen een bijdrage aan de maatschappij. Ziet u mogelijkheden voor een waardevolle samenwerking? Laat van u horen!